Autumn-cliché? – Høstklisje?

Perhaps it’s a bit cliché, but beeing out in the woods on rainy days makes you a little more light-minded!

Kanskje bildene er klisje, men å være i skogen på regnværsdager gjør sinnet lysere!

2 svar til “Autumn-cliché? – Høstklisje?”

Det er stengt for kommentarer.

Translate »