Dagbok
Mine direkte erfaringer i naturen – uten kamerahjelp – bare øyne, pigmenter, olje og pensler
Så fin den var! Nydelig fugl og bilde!
Vakkert Bokfing bilde,Magne En God Påske til deg og dine. Mvh. Kai Edvard
Det er stengt for kommentarer.
Så fin den var! Nydelig fugl og bilde!
Vakkert Bokfing bilde,Magne
En God Påske til deg og dine.
Mvh. Kai Edvard